Kanjers voor kanjers

De afgelopen periode is de groep mensen die als vrijwilliger een steentje bij dragen gegroeid. Nadat ik door een ongeluk helaas te kampen heb met dat ik niet meer kan doen dan wat ik voorheen deed. De kanjers hebben ervoor gezorgd dat in mijn herstelperiode de zorg door ging! Helaas zal ik de komende periode nog niet kunnen doen dan wat ik voorheen deed, al gaat het langzamerhand weer berg-opwaarts.

Het is dus ook prachtig dat we een basis van vrijwilligers hebben die kunnen en willen ondersteunen wanneer de situatie er om vraagt. En uiteraard ook als de omstandigheden er niet om vragen zijn de vrijwilligers op het terrein om een handje te helpen. Vele handen maken immers licht werk.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.